CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Snabbis

Ja jag slänger in ett snabbt inlägg mitt i plugget;)

Idag har jag lämnat Lucas på dagis missbedömde tiden totalt och var där en halvtimme för tidigt:( Men eftersom Lucas har världens bästa fröknar så gjorde det ingenting ska försöka kompensera med en tidigare hämtning:)

Efterdet bar det hem slängde mig i soffhörnet och gjorde ett pm för att ha med mig till min vfu plats på måndags när jag ska o hälas på o lägga upp nån slags plan:)

Sedan blev det att läsa lite om estetik inget ämne som direkt tilltalar mig men det är nog för att det är så främmande än:( kom inte värst vidare långt men tänkte ta igenom mig ett kapitel på fredag iaf.

Sedan kom min kära bror hit på lunchen och hjälpte mig att flytta köksbordet skönt nu tog det 10 min ist för 30 som det gjorde sist jag gjorde det själv:)

Sedan så kom posten och äntligen kom boken som hade skickats för en vecka sen. så det har jag läst nu hela eftermiddagen och ska fortsätta lite till innan Jag beger mig till apoteket för att inhandla nezeril och sedan plocka upp Lucas.

Hatar att vara sjuk och det kom väldigt olägligt vill jag påstå men men så kan det vara nässpray brukar göra det hela lite enklare iaf:)


see ya later PUSS


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej gumman , ja det e där han är ... Vadårå? Hoppas allt e bra med er :)

kram

2010-09-02 @ 19:01:00
URL: http://karinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0