CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Sjukstuga

Ja det är det hemma idag inget allvarligt bara förkylning och hosta...

Lucas har varit hängig, snorig och hostig så det fick bli en hemmadag extra för honom tror han klarar av att gå imorn iaf:) vi provar jag slutar ändå lunch ifall han behöver gå hem tidigare dock skulle jag verkligen behöva läsa en bok på em till skolan.

SÅ idag har vi gjort lite nytta eller lucas har bara kollat pippi, rorri, bompa, han har ritat, degat, byggt med lego nu sover han så gott och inte en enda hostattack har han fått:)

Själv har jag packat ca 3 kartonger i köket och städat ut 4 skåp som nu står tomma och är helt klara... när Lucas vaknat ska jag ge mig på min garderob och så överskåpen på garderoberna tror jag:)
skönt att kommit igång så är det inte så mkt kvar sen under praktiken då jag vet att jag kommer vara helt slut om kvällarna:)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0