CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Sista minuten

Japp vem var det som sa att barnen skulle vara friskare andra året på dagis????? Va!!! Säg vem det var!!!! Ja så är det inte här iaf Lucas har varit sjukare iår:( iaf så sitter jag med sista minutenplugg vad säger ni om det då??? inte likt mig jag vet men vad ska man göra då? Imorn hoppas jag att Lucas kan gå till dagis så att jag inte får fler obligatoriska lektioner att ta igen de hopar sig liksom redan:(

Iaf så har Lucas papap lovat att ta honom mellan 3 och 5 så jag inte missar eximinationen imorn....


Idag har vi bara varit hemma vi har flyttat ut sängen i vardagsrummet, och in med all flyttpackning i sovrummet och så har vi packat 2 kartonger jag hoppas de 3 jag har kvar räcker för jag orkar inte hämta fler faktiskt men kläder o så får bli i soppsäckar och väskor iaf..

sedan så var Lucas pappa här på Lunch och hjälpte mig montera isär o flytta på köksbordet...

sedan har vi bara myst med fickgratäng o lite namnam från igår till pippi på rymmen:)

nu ska jag faktiskt äta upp godiset från igår och läsa det sista inför imorn ifall det är så att jag kan gå till skolan:)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0