CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Operation gå ner i vikt!!!!!!!!

Lite fortsättning då

Jag bytte spår och kör nu lite blandad diet med shakes, smooties, bars och Lchf.

Jag kör smothies till frukost och sen antingen shake eller bar på fm lunch beroende på när jag börjar. Sen blir det mängder med vatten oxå förstås:)

Första veckan resulterade i -3,2 kg, -7 cm i midjan, -4 cm höft, -5 cm bröst och -4 cm lår. Helt godkänt tycker jag

Här är några smakprov på mina middagar som intas vid 17 tiden


En assiett med 2 ägg o lite majonäs, 2 skivor kalkon och 2 skior ost med yttepuytte lite pickles, saltgurka, tomat, paprika, några tärningar fetaost, och på denna assiett även 3 skivor ugnstekt potatis. Knappt 350 kcal





Denna assiett är oxå gor med en sallad med stora bitar paprika, sallad, tomat, saltgurka, morot, feta och lite dressing. Till det en liten klick potatissallad och sedan ocst och garlicsalsa inrullad i en tunn skiva rostbiff mumma kan jag lova. Knappt 300 kcal

Hoppas nu att jag kan hålla detta och lyckas gå ner dem kilo jag har som mål:)  

Jag är helnöjd efter första veckan och känner mig taggad att fortsätta... Några chipsstjärnor har slunkit ner när Lucas och jag mysade men uppenbarligen har det inte skadat så mycket:)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv gärna fler recept :-)

2010-09-06 @ 13:50:20
Postat av: emma

Duktigt :D Ja skriv med recept :D kul att veta :D

2010-09-06 @ 18:15:21
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0