CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

mhmm

Vad ska man göra???
Bara att gå o sova va????

Hämtade Lucas på dagis och gick förbi hemköp så han fick köpa fredagsmys och lördagsgodis sedan tig vi bussen hem pga av min jävla hosta våga inte gå uppför backen för att sedan hosta sönder mig..

Lucas skulle titta på Pippi o leka med bilar när vi kom hem sa han
sagt och gjort själv fixa jag till middagen som blev ett lass grönsaker lövbifff med en klick philadelfia och sen några cross...hmmm vad de heter nån potatisgrej man kan köpa i frysdisken:)

Sedan blev det fredags mys med en lite skål stjärnor och lite godis innan sängen väntade med saga och välling:)

nä funderar skarpt på att gå o lägga mig tvn suger verkligen..........

Imorn bär det av till sörsjön:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0