CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Lunchlur

Japp nu sover Lucas en liten lunchlur mat ville han inte ha och jag som gjorde en supergod omelett med paprika, rödlök, färska champinjoner, tomat, tacofärs och lite lite philadelphiaost:)

Så ist blev det välling för herrn så somna han himla gott:) hopas han sover ett tag nu för jag behöver verkligen komma igenom sista kapitlet i boken jag ska läst klart tills på torsdag kl 3 då referatet ska vara inne... Blev inget plugg alls igårkväll då Lucas inte kunde somna.

Hitills idag har vi tagit bussen ner till stan för Lucas var det viktigt att det var bussen o inte spårvagnen:) Hämtat ut paket så nu äntligen kan jag namna hans kläder igen:) och så handla vi grönsaker. Vi gick och tittade på byggarbetsplatsen nere på stan och Lucas var grymt faccinerad av alla maskiner sedan träffa vi Jenny en snabbis oxå och lämna en sak hon skule få av oss...

sedan blev det spårvagnen hem och det var oxå väldigt viktigt för LUcas han älskar kollektivtrafiken han:) vilken miljökille:)

Sen har det inte hänt mer nu blir det plugg och sen står städning på schemat på em när Lucas vaknat:)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0