CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Kvällsing

Japp då var det kväll då Lucas har precis somnat försökte lägga honom halv 8 men han var inte det minsta trött så han fick sitta uppe och titta på biggest loser sverige med mig jag blir så faccinerad av de programmen dem visar ju verkligen att det faktiskt går att bli "smal" trots massor med övervikt. Sen vet jag ju att de tränar sjukt mycket i programmet något en vanlig människa inte har tid med tyvärr...

Iaf så har jag bara en karting kvar hemma nu sen är 20 kartonger fyllda så jag måste bege mig iväg o köpa ett lass kartonger så jag har nått o packa i;) dock så kan jag vänta till slutet av månaden då det inte finns så mycket mer att packa förens efter jag haft mitt födelsedagskalas:) hade tänkt att jag skulle ha partat lite helgen efter min födelsedag med det får vänta lite nu när flytten blev aktuell spenderar hellre helgen med Lucas och min UNDERBARA familj;) det där festandet tilltalar mig faktiskt inte för tillfället...

Annars så har vi knappt varit utanför dörrn idag förutom när vi gick och slängde massa sopor som blev när jag hitta massa skit som låg utan värde....

Imorn blir det ytterligare en hemmadag Lucas var hängig och otröstlig efter middagsvilan så han mår inget vidare bättre att vi är hemma då barnen måste ju gå först skolan kan man alltid ta igen vartefter ..

Men imorn ska vi iaf ner till stan en sväng och handla och hämta ut några paket som kommit tror det är en bok til skolan och så Lucas namnlappar och namnstämpel... sen blir det bara mys plock och slapp hemma så vi kommer iväg till dagis och skola på onsdag...


nähä snart blir det att sova med först en dusch:)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0