CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Kvällsing oxå:)

Idag blev det många inlägg men så kan det vara när man inte har bättre för sig...

På em så har vi packat några kartonger hittade 2 till i min klädkammare men nu är de slut har några plast backar men ett par till måste inhandlas...

Iaf så är mina sommarkläder nerpackade nu och även de kläder jag inte kommer i men SKA i:)

Lucas har badat oxå och så har jag hjälpt Jenny med frågor om planeringen av fp... jag är ju lite av en expert;)

Imorn var det tänkt att Lucas skulle till dagis men nu på kvällen var han så himla varm trots att han badat svalt och suttit länge och kollat på pippi så jag tog febern som visade 38,6 inte bra alls jag hoppas ju på att det bara är en slutspurt på förkylningen och att den är borta imorgon bitti så han kan gå för han behöver leka av sig lite men i annat fall så efter mycket om o men så är det nu ordnat så att Lucas får vara med sin moster och morbror (Världens bästa dessutom) på förmiddagen då jag verkligen måste gå på ett studiebesök då...

i boken jag ska läsa har jag iaf bara 5 sidor kvar nu o ska ta dem efter Idol o sen ska jag skriva ett referat oxå sen måste jag ta tag i studiehandledningen och sätta igång och få lite struktur på kursen vilket jag känner att jag inte riktigt har o jag som brukar ha järnkoll men det blir nog ofta så första kursen efter sommarlovet var likadant förra hösten... så det blir ett prjoekt...

nähä nu ska jag skriva ner mina tankar om mumintrollen som jag läst;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0