CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Fy F.n

Vad jobbigt det är o vara förkyld hade nästan glömt bort hur det var eftersom vi får varit så friska under sommaren. buhu imorse kändes det som om jag blivit överkörd av en lastbil lastad med en jävla massa grus eller rättare sagt stenbumlingar. Måde otroligt dåligt och fick sånna hostattacker så jag hosta tills jag spydde:( inge vidare jag kräks oxå så himla lätt fortfarande sen jag var gravid och spydde 7 av 9 månader:(

Iaf så Lämnade mormor o morfar Lucas på dagis idag vilket gjorde hans dag betydligt mycket roligare gud så glad han var:)

Vi hade även vårt första seminarium i gruppen idag gick bra tyckte jag iaf och vi bytte ganska många tankar.

Hade även besiktning på lägenheten idag och den var ju klanderfri då:)

när jag var o hämta Lucas så orka jag inte släpa med vagnen så ist tog vi bussen hem o gissa om någon blev glad:)

Sedan har vi ätit och tittat på Pippi och nu sover han så gott..

LÄgger in några bilder på hjärtat från i somras:)

PUSS





EN liten linslus:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0