CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Fler timmar per dygn tack

Jag fattar inte hur man ska hinna allt.....

jag skulle vilja ha en 4 timmar till iaf..

Idag så kom bror o hämta oss o så åkte vi o lämna Lucas på dagis och sedan åkte vi till syster och hämta flyttkartonger efter det begav vi oss till toysRus och köpte en radiostyrd bil till lilleman då traktorn inte gick att få att fungera igen:( han som tyckte så mycket om den men den nya bilen gick oxå hem:)

Sedan var det hem o börja plugga det har inte gått sådär jättebra faktiskt då jag för tillfället är kroniskt trött...

Slängde iaf ihop 2 silviakakor tills imorn...

Annars så har ju Lucas börjat somna senare om jag söver honom innan 7 som för så vaknar han hela tiden på kvällen istället och det innebär antingen färre pluggtimmar eller senare nätter:(

Iaf så somna han in ordentligt nyss så lite ska jag väl hinna läsa...

Ögonen är bättre på Lucas nu men han har en jäkla hosta så det lutar åt att han får vara hemma imorn om han inte sprudlar av energi imorgon bitti...

På schmat imorn står det handling, städning, tåtrbakning, plugg ja det var väl det tror jag;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0