CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

En liten bloggbreak

Har jag haft men nu ligger jag luite bättre till i skolan:) har jobbat undan massor i helgen och på fredag blir det lite till:) jag gillar ju att vara ute i god tid så därflr blir det stressigt när allt hopar sig som det gjorde,;) men nu så:)

Har inte hänt så fruktansvärt mkt den senaste tiden I helgen var det som sagt plugg medans Lucas var med farfar o farmor och genomförde sin första orientering:) diplom o allt fick han.

packar för fullt gör jag oxå men nu blir det en liten paus för på söndag och på onsdag blir det kalas så nu får kruetet läggas på städning och lite backning och inhandling...

sen är det praktik i 2 veckor och då kommer jag väl vara helt död kan jag tänka mig iaf de första 4 dagarna...

sen är det bara en vecka kvar tills jag flyttar efter det behöver jag säga att jag längtar?????

nu ska jag snart ha lektion i träslöjd  himla kul har vi iaf;)

ska försöka fortsätta att uppdatera nu dagligen iaf:)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Syverellen

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-03-24 @ 12:39:09
URL: http://syverellen.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0