CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Det bara springer iväg

Dagarna alltså, veckorna jag tom åren
Helt sjukt vad fort tiden går

Inatt vakna Lucas halv 1 o ropa efter välling jag upp o värmde vällingen o kände mig lagom full liksom när jag sätter på nappen på vällingen för att gå in i sovrummet då som först ser jag vad klockan är inteså konstigt... Men han fick välling iaf han brukar bara be om det om han verkligen vill ha den så...
sen vakna han halv 6 o ville ha lite mer välling... 7 gick han upp o titta på pippi och vid halv 9 år vi sedan frukost:)

Sen bar det av till dagis och skolan:) Idag hade vi föreläsning för våran B uppsats vi ska skriva detta läsår kommer säkert bli jättebra har lite svårt bara o bestämma mig ifall jag ska skriva själv eller tsm med någon men har ett tag på mig. Jag är rent ut sagt jävligt bra på att skriva uppsatser och om jag gör det själv så kan jag göra precis som jag vill när jag vill däremot om man skriver med någon mer så blir ju ansvaret delat och man har någon att diskutera och bolla tankar med vilket oxå är skönt så ett litet dilemma har jag:)

På lunchen åkte jag ner till citygross och handlade hem lite grönsaker mm så det finns i helgen:)

Nu efter att skrivit lite jobbmail så ska jag ta tag i en bok jag verkluigen måste börja läsa nu ska komme 1/4 del idag tänkte jag iag:9

Sen ska jag hämta Lucas och ikväll ska vi ha en myskväll bara han och jag:)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0