CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Depp

Mmm idag känner jag mig riktigt låg faktiskt första gången på länge länge... Först o främst så är jag trött och har huvudvärk och känner mig inte 100 i kroppen heller, på det så har vi haft en riktigt lång o krävande vecka i skolan o än är den inte slut, sen så har lärarna skrivcit fel på en uppgift fick vi reda på idag och jag har redan gjort uppgiften vilket betyder att jag måste göra om hela skiten, på det var den en annan grej som inte alls blev som jag tänkt mig som drog ner mig rejält... men men bara bita ihop o ta sig igenom det.... snart flyttar jag ial 1 månad kvar idag så får försöka se fram mot det:)

Idag blev Lucas hämtad av Farmor o Farfar på dagis och fick spendera eftermiddagen med dem och hem kom han med ett födelsedagspaket till mig som han så snällt öppna och visa vad han gav mig;) sötnöten gav mig ett världens bästa mamma örngott:)

Nu på kvällen har Lucas packat sin väska för imorgon ska han åka o sova hos Mormor & morfar mellan dem faktiskt;) Själv ska jag storstäda, Handla, och Plugga och på lördag fm ska jag på klädbytardag i eneby församling:) efter det ska jag hämta Lucas och så kanske det blir Mc Donalds med morbror och efter det bär det nog av till badhuset för Lucas tillsammans med sin pappa:)


Ikväll har jag en pluggfri kväll iaf tar tag i det imorn när jag smält ilskan lite:(

Föresten har fastnat stort på serien Välkommen hem och fattar inte varför för det enda man gör är ju o tjuter till den... Gud så underbar den är:)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0