CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

3 år och 2 dagar

japp precis så länge sen är det som jag fick reda på att jag skulle få Lucas 3 år och 2 dagar sedan jag plussade vart tusan har tiden tagit vägen?????

Gud så fort det går!!!!



Här händer det inte mycket
Idag har jag jobbat en kortis på ett msjobb sedan gick jag hem till Jenny och sedan gick vi vidare ner på stan:) klev in på Br leksaker och rakt in i magic days med magic prices:) kom hem men 3 st bilar för 50 kr ord pris 120, ett rorripussel för 25 kr och en släpvagn till Lucas bobbycar 100 kr ord pris 299... gissa om jag är nöjd men gisses blir nog lite för många julklappar i år igen:) Lite för bortskämd min kile:) men bäst att passa på nu för om jag lyckas med min operation viktnedgpng kommer jag ju garanterat vilja lägga lite pengar på att förnya garderoben o då kanske det inte finns utrymme för fler julklappar;)

sedan gick vi in på Lindex och så köpte jag hem lite nya byxor till Lucas som han var i behov av:)

Annars så har jag gjort lite nödvändiga saker oxå;9 jag har adressändrat, flyttat tvn och bredbandet, sagt upp elen, bara fk kvar:) sedan har det faktiskt blivit lite skolarbete oxå måste styra upp detta nu

Nästa helg ska Lucas ev ut med F&F o husvagnen så då tänkte jag isf ta en riktig plugghelg och få undan så mkt som möjligt skule verkligen behöva det. som ensamstående önskar jag mig fler timmar på dygnet bara 4-5 extra sådär...

Helgen kommer bestå av kalas, jobb och söndagsmiddag tyvärr dubbelbokade jag mig lite annars skulle vi träffat Lucas gudmor och hälsat på hennes kille på jobbet så skulle Lucas få sitta i hans lastbil o kolla lite;) men det får nu bli en annan gång tyvärr då jag redan tackat ja till 3 årskalas men det blir nog lika kul det:)

Nähä nu ska nog jag hoppa i säng så jag orkar med morgondagen:) Vilken kommer bestå av bara nutrilett produkter då jag ätit ute 2 ggr denna vecka och det är vägning på söndag;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0