CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

27 år

Ja då var man 27 år fyllda gud var tar tiden vägen????????????

Dagen har iaf verkligen kännts som 27 år lång oxå det börja igårkväll Lucas hade en fruktansvärd hosta från kvällen fram till 01:45 då han kräktes upp en massa slem efter det trodde jag han skulle få sova men inte då han foirtsatte host o vi somna väl vid halv 4 för att sedan vakna av den där jävla hosatn kl 7 iaf så låg vi i sängen o mös till kl9 då vi gick upp o gjorde iordning oss o ringde morbror som skulle köra oss till affären;) där handla vi det sista till kalaset o sen åkte vi hem,,, Jag började förbereda för kvällen när Lucas pappa fråga om vi skulle äta lunch så vi dressa på oss igen o begav oss ner mot stan där jag blev bjuden på thai buffé mumma;) tackar så mycket... stötte på en del folk på stan oxå o tack vare facebook vet ju alla att man fyller år så det ropades grattis både från höger o vänster;)

Sedan begav vi oss hem o Lucas vila middag medans jag gjorde tårtor och skalade ägg...

Sedan vi halv 6 började gästerna äntra först kom bror som skulle passa Lucas medan jag styrde med det sista dock var han så inställd på just det så han glömde min present:( fyyyy

sedan kom syster o svåger..

sedan trilla mamma in o strax efter pappa, mormor o morfar med sig hade de ett stort paket men en ergo rapido handdamsugare o gud så jag längtat efter en sån det är helt underbar o kommer någ få en plats bland mina bästa vänner;) Lucas fick även han en present en trädgårdsväska så han kan hjälpa mormor med planteringarna nästa sommar;)

Efter det trilla eller rättare sagt vankade Jenny in tsm med Marcus och med sig hade de ett stort paket från HM med ett par tights och en jättefin kofta Marcus hade även han en present till Lucas som fick en vattenpistol kul va;) ????

sedan fickade vi det blev ägg och köttbulle mackor, bullar, silviakaka, o tårta o lite chips o godis på det närsta år hoppar vi nog tårtan och kaffebröden o bara tar macka o kladdkaka det blev lite mycket kände jag och gästerna med skulle jag tro;)

Senare damp även min moster med familj in med ett paket innehållande 24 set med bestick precis vad jag behövde;)

Vid 9 hade alla gått hem och med sig fick de lite smått o gott så som en tårta, mjölk, läsk och bröd som ändå inte jag hade nån mer användning för;)

Jag började diska och Lucas plockade av båda borden himla smidigt och gud så duktig han är;) mammas kille;)

Nu sover Lucas och jag ska göra detsamma ska bli så skönt kan jag Lova... Lucas hosta är fortfarande jobbig så han får bli hemma imorn med min basgrupp klarar sig nog utan mig jag har ändå mailat min del till en av killarna i gruppen så det löser sig nog så får Lucas vila hemma en dag till för jag MÅSTE verkligen gå i skolan tors o fredag...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0