CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Värna om sina kunder

Jahopp då var denna vecka oxå över:) äntligen helg :)

Igår och idag har vi haft långdagar i skolan igår gick vi 8-17 fattar inte hur de som jobbar orkar;) men jag är väl bara ovan kanske har ju arbetat värre själv en gång i tiden;)

Idag så körde vi stenhårt iaf korta raster o kort lunch vilket resulterade i att vi sparade in 2 timmar skönt;) och papret vi skulle skriva gick oxå smidigt dock tror jag det var tur att jag började på det igår och jag vet att jag sagt att jag inte ska göra sånt detta år men jag hatar o börja från skratch när man ska sitta en hel grupp mkt lättare om man redanhar kommit igång lite och tur var nog det iaf. Det är iaf just sånt här som göra att jag har svårt att bestämma mig för ifall jag ska skriva uppsatsen själv eller inte.
Iaf så blev vi klara och nöjda med vårt paper oich har lämnat in det så då kan vi stryka ytterligare ett moment. O så är det ju faktiskt så att det finns andra tillfällen då andra har tagit tag i saker i förväg oxå;)

Annars fick jag ett trevligt mail idag iaf. För 3 veckor sen fick jag ett mail om att jag fick 30% på ett helt köp på stadium.se och det passa ju mig perfekt eftersom jag hade en lista låg med kläder jag skulle köpa på stadium när jag fick råd lade iaf in beställningen och sparade in över 300 kr... dock kom intepaketet trots att jag väntat o väntat men tillslut i förrgår fick jag ett sms att jag kunde hämta det i min stadium butik så då gjorde jag det i paketet låg dessutom en sportflaska som jag fick på köpet. (inte för att jag behöver den just nu då jag ska säga upp kortet pga att jag inte tjänar på att ha det eftersom jag inte har tiden att komma iväg eller tid har jag men de har inte barnpassning o då är det svårt att lösa.) men det är ju alltid kul att få nått på köpet;) Idag då fick jag iaf ett mail från stadium om att de aldrig hade förutsett att såå många skulle handla under kampanjen och därför trots dygnetrunt arbete inte kunnat hålla sina leveranstider. inte för att det gjorde mig nått de kom i perfekt tid... men iaf så kompenserar de alla kunder med att sätta in 150 kr på på deras stadiumcard och helt plötsligt så har jag ju då handlat kläder till halva priset så jag är verkligen helnöjd kan jag lova;) Jag tycker detta är ett mkt bra sätt att visa att man bryr sig om sina kunder... sånt uppskattas;)

Nu på em/kvällen så kom min kusin Danne på fika och när han gick festa jag o lucas på lite potatisgratäng, kyckling o fläskfile Lucas somna för 2 timmar sen o jag med för den delen men tvinga mig upp skulle plugga ikväll men orkar inte blir nog sängen ist;) Imorn ska jag försöka packa lite ska se om jag kan packa om klädkartongerna i väskor då jag inte vill låna fler kartonger utan tycler att det borde räcka. o så ska jag skryva ner lite saker.

Har även lovat Lucas att vi ska åka en sväng till off o omma.

Föresten så har lucas idag lärt sig säga lucas älskar "uca äska" men gissa vad som kommer sen då???? jo såhär uca äska offa;) mmm undra vems hans favorit är;)


Nähä sova var det:)


PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0