CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Lyxhustru

Ja det vill jag bli när jag blir stor:)

Fy tusan vad snabbt den här helgen gick och en riktig kithelg var det oxå för den delen. I fredags gick jag hem tidigare från praktiken då jag hade huvudvärk (går inte att vara bland 30 barn då) hämtade up Lucas och gick hem vi köpte pizza o mös med lite chips, huvudvären utvecklades till migrän. Jag hade väldigt ofta migrän som liten men har varit skonad med en gång om året de senaste 15 åren typ men nu det senaste halvåret har det kommit ofta.. Tror det beror på nån slags stress men vet inte vilken antagligen känslan av bristen på tid. kvällen slutade iaf där med en kylklamp på huvudet i sängen. Lördagen vaknade jag upp och var genomsnorig igen buhu jag som trodde att jag var på väg att bli frisk... Vi började iaf plocka ner Lucas rum på fm sen åkte vi ner till stan och hämtade ut paket, handla lite nödvändiga grejer och åt lunch efter det bar det hem för att sova midddag och när vi vaknade hade vi fått en inbjudan om pizzakväll på landet. Vi var hemma igen 22 ner med Lucas i sängen och lagom när jag somnat fick Lucas en hostattack som sluta i slemkräks:( byta örngott o sen var det svårt att somna Lucas gjorde sedan morgon vid 7 vi tog det lugnt o sen begav vi oss till dansen, hem o laga lunch, sova middag, iväg med Lucas till kalas o själv åkte jag o jobba sen var det kväll o slut på helgen...

Nä en rik karl så man kan bli hemma fru eller ett välbetalt 75% jobb får det bli i framtiden.

Annars då jo har praktik just nu är på en jättemysig förskola i Lindö med helt underbar personal o gulliga barn;)

trivs bra;)

nähä nu ska jag skapa lite sångkort kul är det med det tar tid;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0