CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Dåligt

Med uppdatering jag vet;) sorry;)

Det är liksom fullt upp o alldelles för lite timmar på dygnet. Praktiken har varit toppen men det är skönt att varatillbaka i skolan faktikst;)

Annars då jo det tar mellan 30 min och en timme varje kväll att söva Lucas tror att det är dags att han slutar sova middag på dagis kanske;) ska på utvecklingssamtal på onsdag tänkte ta upp det då så får vi se kanske kan prova iaf det tråkiga med Lucas är att han blir så homla busig o trotsig när han är trött o då är ju frågan vilket som är bäst kanske släpper tröttheten med tiden?

Imorn ska det iaf pluggas på fm, tvätta ett fönster, på em blir det föreläsning och på kvällen blir det föräldramöte på min praktik;9

I helgen var vi på landet höststädning stod på schemat själv mådde jag inte 100 så jag bakade en paj ist och kolla så att de inte slöa;) haha

O nu i hejgen blir det äntligen flytt gud så skönt det ska bli;) äntligen har de 3 månaderna gått;)

Tant har jag blivit oxå så på torsdag eller fredag ska jag o sniffa bebis minsann ska bli så mysigt;) med tanke på hur när vänner vi är så känner jag mig nästa som en extramoster;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0