CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

mhmm

Ja har inte så mkt att skriva för tillfället livet rulla rpå i 140 känns det som men skönt det med ibland;)

Just nu längtar jag bara efter snö och jul så jag och Lucas bara kan få vara;)

Idag hade vi drama i skola det var kul himla kul att se hur alla verkligen släpper loss;)

Efter skolan bar det av till stan då framförallt jag behövde mig ett par skor som går att gå i pådessa isgator men även Lucas behövde ett par... Lucas fick ett par nya jättefina skor av sin mormor o morfar för ett tag sen och de passade och han gick omkring i dem hemma utan prblem men så nu när snön kom o de skulle börja anvöndas så var det plötsligt stora problem att få i fötterna men efter långa försök så går det men varje gång säöger han - mamma ajajaj o så kfår det ju absolut inte vara dessutom så säger han - mamma bära jag vet faktiskt inte om det är nån period liksom nån fix idé eller om han faktiskt har ont. I vilket fall köpte jag ett par stabila everestkängor med hög kan som var betydligt lättare o få på och när man jämför skorna så ser man skillnade;) blev faktisk ett par likadana till mig så nu är vi rustade för vinter;)

Imorn har jag hemstudiedag o då ska en bok + ett kapitel i en annan bok läsas, ska fixa ihop lite material till kommande uppsats litteraturdel.

och så måste jag försöka rippa lite musik till kommande vfu nån som vet ett bra program??? jag skla alltså lägga in låtar från en cd på datorn göra om dem till mp3 och bröänna ut dem!

På kvällen blir det fredagsmys;)

nä nu ska jag surfa lite innan det blir sängen;)'


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0