CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Lördag

SÅ skönt:) Igår så lagade jag och Lucas fredagsmys mat med potatisgratäng, tsatsiki och lövbiff med kryddsmör himlans mumsigt blev det och självklart hemmagjort;) efter det blev det lite godis och chips och redan kl 7 gjorde vi välling och gick o la oss och läste alfons och benny;) jag tror nog att halv 8 sov vi båda 2;) Lucas vakna 7 imorse och ville se på Lotta och själv fick jag ligga kvar i sängen en halvtimme o dra mig;) så himla skönt o välbehövlig var denna nattsömn:)

Idag står det 20 års kalas på schemat det är öppet hus så vi tänkte anlända vid 11.00 så har vi kalaset gjort o kan hitta på nått annat kul på em ev ska vi eller iaf Lucas träffa hans pappa för lite bus.

Imorn ska vi inviga tvättstugan och på em bär det av mot landet;)

o vips så är helgen slut igen i klokt vad snabbt det går längtar tills den 22 dec när jag ska vara föräldraledig i 3 veckor ska bli så skönt och mysigt;)

nähä dags att fixa frukost då

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0