CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Du har huvudrollen i ditt liv

Det är just den boken jag sitter här och läser på kvällskvisten;)
Haha ja imorn är det seminarie på den och jag kan väl erkänna att jag är sent ute men det är jag alltid när jag ska läsa nått det är inte min grej. iaf så har jag plöjt igenom det viktigaste;)

Annars så har det inte hänt så mkt igår var Albin och Jenny här o titta på lägenheten ja eller jenny titta och albin låg o mös på mitt bröst;) mysig med bebisar;) efter det hämtade vi upp Lucas och tog oss en promenad;)

två dagar skola kvar o sen är det helg;) blir en myshelg nu i helgen på fredag åker vi till landet o sover ska bli mysigt;) sen så får vi se vad som händer inget planerat men har mina aningar;)

2,5 vecka kvar i skolan sen är det praktik kan villigt erkänna att jag inte längtar... Jag trivs jättebra på förskolan jag är på men det är tufft det blir långa dagar för både mig och Lucas och väldigt intensivt till skillnad från att gå i skolan:( men men 2 veckor att härda ut o sen 1.5 vecka i skolan innan jag och Lucas tar jullov i 3 veckor ska blir superskönt hoppas bara att det kommer snö oxå så vi kan vara ute o pulsa;)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0