CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Party;)

Dagen har bestått av att skura badrummet något de som bodde här innan gjort jävligt dåligt kan jag lova men nu så ska nog 99% av allt svartmögel vara borta och så kanske det slutar lukta emellanåt;9

Har även damsugat och torkat golven och så blev det en hel del plugg så man kan ta det lite lugnt i helgen;)

Ikväll ska det iaf bli allt annat än lungt då jag för tillfället sitter o smuttar på en snowball och väntar på ett helt gäng med underbara människor kommer nog bli himlans trelvlans skulle jag kunna tänka mig;)

Iaf så dyker min bästa kusin Danne upp här vid 18 o sen droppar nog resten in vartefter oxå;)

igår hade jag redan ångest för imorn men jag håller tummarna att det går lika bra som de senaste gångerna;9 haha vi får väl se;)


Praktiken gick himla smidigt denna period snabbt och kul.

nähä om några dagar får ni väl hlra hur kvällen blev;)

Lucas har det iaf supermysigt hemma hos sin mormor o morfar kan jag tänka mig;) han har med sina favoritfilmer, sin favorit bok och chipsstjärnor så där är nog kvällen räddad;)
Han är så himla söt nu när han börjat säga - mamma jag älskar dig och jag älskar mormor o morfar o thes o ackus o morbror christian - mamma jag älskar alla allihoppa;) det är min sötis det hihi


PUSS

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja jag fick höra det sen, att jag inte tänkte på det då! :)

Hoppas allt är bra med dej! God jul!

2010-12-22 @ 23:17:44
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0