CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Julklappstips

Tycker du precis som jag att det blir så dyrt att köpa julklappar i december?????
Tror nog det;)

Därför fick jag en idé efter förra julen och den idén gick ut på att köpa julklapparna under helaåret. Min son farmor har ett skåp med saker i som kan vara bra att ge bort och det gav mig insperation till att skaffa mig ett eget skåp:)  sagt och gjort så hade jag ett skåp och när jag går i affärer o hittar saker som jag skulle vilja ge till då framförallt Lucas till bra priser så köper jag dem o så åker de in i skåpet. det har varit underbart detta år för igår när jag tänkte att jag skulle slå in julklappar så fanns allt där ingen stress eller stora utgifter;) jätteskönt var det att bara välja ut vad som han ska få i jul o vad som får ligga kvar till annat tillfälle så som födelsedag, namnastag eller om man vill ge nått litet när han är hemma o är sjuk;) eller påsken för den delen;)

Iaf så slutade det på att jag denna månad lagt 149 kr på julklappar till lucas o det var bara för att det var ett så bra erbjudande;)

Helt underbart iaf men man måste ju ha lite is i magen o kunna spara på det oxå;)
Och perfekt denna vinter när det har behövts köpas både pulkor, hjälm, overall, jacka o thermobyxor, vinterskor + lite nya kläder;)


Ja ett litet tips från mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0