CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Juldagen

Ja osså var julafton över och med mig hem fick jag min bortskämda 2,5 åring och ca 20-40 julklappar inte klokt vad snäll han verkar vart iår;)

Lucas var ju på 2 julfiranden igår ett med mig och ett med pappa och hans familj;)

Klockan 23 fick jag tvinga Lucas i säng som somnade på 2 röda men han ville gärna leka lite till med alla nya leksaker.

Idag har vi lekt och spelat med de nya leksakerna och så har vi bakat bullar vanilj och blåbär och hedeliga kanelisar;) tror det vart närmare 80 bullar;) är ju så trevligt att ha i frysen ..

Nu vilar Lucas lite men det är ihnte lätt för honom för han har en sån elak hosta jag hoppas verkligen att han inte åker på lunginflamation igen;(

själv ska jag oxå lägga mig en liten stund sen ska vi laga lite fest mat inbakad fläskfilé och potatisgratäng;)


imorn blir det kalas o lite jobb;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0