CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

20 min

Ja så lång tid är det kvar till JULAFTON haha o så har inte julkänslan infunnit sig tror inte att den gör det iår o vet faktikskt inte varför tiden går nog helt enkelt för fort man hinner inte ställa om sig;)

idag började Lucas sitt jullov och det startade vi med en riktig hemma mys dag vi lagade julmat, köttbullar, morot o potatisgratäng, revbenspjäll, prinskorv, skinka o rödbetsallad himla mumisig;) dessutom jultvättade vi 3 maskiner kläder och sen lakan o filtar och alla handukar;) Lucas är så himla duktig på att hjälpa till både hemma o i tvättstugan igår målade vi byrån i köket oxå det tyckte han var himla kul men slipa var jobbigt så det fick mamma göra;)

Vi tog oss även en tupplur på em eller ja mellan 15.15 och 17.50 så jag förväntade mig en mycket sen kväll men strax innan 22.00 så bad Lucas om att få gå o lägga sig o det passade bra då vi precis badat o smörjt in oss så då kröp vi ner i rena lakan;) gud så mycigt;)

Imorn så bär det av hem till min mormor o morfar vid lunch och sen så åker Lucas till sin farmor o farfar o pappa vid 16.40 så de får fira lite jul med honom på självaste julafton oxå;) och så hinner jag ta hem alla julklappar i lugn o ro.

Hmm OJ nu hörde jag nog att tomten kom och lämna julklappar till Lucas igenom brevlådan;) hmm får vi se om han ser dem imorgon bitti;)

Jag hoppade det där med gran iår och köper mig nog en plastgran till nästa år ist. en riktig vill jag inte ha efter att ha läst att man bär hem ca 10 000 småkryp i dem USCH!!!!

nähä om man skulle krypa ner brevid guldklimpen och sova lite då;) hoppas att han ger oss lite sovmorgon imorn iaf;)




Partyt i helgen var supertrevligt mindre kul att kroppen var bakis i tre dagar innan den återställde sig. är nog helt enkelt för gamal så nu dröjer det nog ett tag innan nästa gång: Hoppas på en grillkväll hos Carro i sommar igen kanske;) haha vi får se;)


God JUL på Er alla:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0