CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Vardagen

Ja nu är vardagen här igen 10 i 10 imorse kom vi till dagis:) Lucas sprang in men sen blev han allt lite blyg;) så jag fick stanna en kvart tills han hade kommit igång.. Han tittade sig sökande omkring men inga av de han tjatat om var på dagis idag så han såg lite besviken ut men anna o majsan va där iaf:) o andra roliga barn så det blir nog bra...

När jag lämnat Lucas gick jag o handla diskmedel o mjölk:) sedan hem

Nu har jag precis vart o Mött min kära vän Jenny som hade rensat lite bland sina linnen och hade en påse till mig:) alltis kul att få "ärva" henne för kläderna är alltid som nya:)

Nu ska jag sätta igång med dagens sysslor gymmet får vänta o ist ska jag skriva schema till Lucas, Namna hans kläder, Läsa in mig på jobbet jag ska göra imorn och nogrannt gå igenom kurshandledningen.... sedan är det nog dags att hämta Lucas igen skulle jag tro;)


På återseende

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0