CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Trött.se

Ok skolan idag var helt toppen detta kommer bli ett skitkul år skulle jag tro:) bara massa estetisk verksamhet och sen vfu utan en massa uppgifter att göra 1-2 per gång vilket btyder att man bara kan slappna av o lära sig yrket ur praktisk synpunkt:)

Nä det känns helt enkelt skitbra:)

Slutade tidigare gjorde vi oxå vilket betyder att jag kunde hämta Lucas 1 timme tidigare än schemat det gillar jag jag hatar verkligen att han behöver gå till 5 vissa dagar jag får så lite tid med honom på kvällen då eftersom han är en dagistrött kille min kille.. Nä senast 4 känns bäst:)

Vi gick iaf hem Lucas mös till Pippi på rymmen och jag styrde lite skolsaker.. Sedan åt vi goda toasts med köttfärssås och salsa mumma var det

Lucas avsluta med en glass efter maten då han var väldigt trött o ledsen och nu efter lite välling så somna han på stört:)

Själv är jag nog trötatst i kommun just nu;) somna halv 4 imorse o sen vakna Lucas 20 över 7:( och sen har det varit full fart hela dagen..

Så ikväll blir det law and order SVU klockan 8 o sen bums i sängen imorn är en lång dag i skolan men sen är det ganska lugnt resten av veckan:)

Just det verkar ha fått en superbra basgrupp iaf:) Dessutom innehåller den 2 killar så kanske mindre intriger i år och lite andra synvinklar det välkomnar jag:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0