CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Trött

Ja nu är jag trött igen;) Fast jag vet varför hihi

Lucas sover han fick lägga sig tidigt idag eftersom han börjar halv 8 imorn undrar just hur det ska gå inte för honom men för mig usch jag är absolut ingen morginmänniska:(

Jag ska nog oxå knoppa lite nsart men först ska jag läsa ett par sidor i mumintrollen är ju snart klar med den:)
Har precis skrivit mina mål inför kommande VFU skönt att ha det gjort tycker jag:) På måndag ska jag dit och hälsa på och prata lite med min handledarfe om vad som kommer under året:

Åt en liten kvällsmats tallrik nyss oxå himla smarrigt det blev 2 ägg, 2 skivor kalkon, 2 skivor ost, saltgurka och tomat:) Nyttigt värre:)

Nähä mumintrollen var det sen sängen gud så skönt det ska bli.

Imorgon står det träslöjd på schemat 8-12 sen blir det att läsa klart avhandlingen den ska bli klar imonr:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0