CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Trevlig afton

Jo då det blev en mycket trevlig afton igår vid kvart över sju så dök min kusin Daniel upp:) Och innan det hade jag fått skjuts av bror o Mauro till systemet för att inhandla lite vin och öl. SÅ när Danne kom satt jag redan o smuttade på en snowball mumsigt var det... Vi hade en mycket trevlig kväll med en massa prat om allt mellan himmel och jord:) kvällen sluta halv 3 på natten lite lagom rund under fötterna sådär med att jag stupa i säng och Danne slockna på soffan:)

Ikväll blir det lite andra bullar för då dyker min syster med karl Marcus in , min bror med hans "respektive" Mauro:) de sitter typ ihop haha och min kusin Sanna med hennes karl Nicklas. Tror vi kommer få en mycket trevlig kväll med lite starkdryck och sen så blir det väl någon slags utgång oxå skulle jag tro:)

FÅr se om man mår bra nog för att uppdatera er imorgon:)

Nu ska jag ringa o höra hur Lucas har det:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0