CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Söndag em/kväll

Ja när vi sovit muiddag begav vi oss till garaget o hämta bilen o så körde jag ut Lucas till Landet medans jag åkte o jobba idag blev det en ordentlig genomgång på kontoret:)

Sedan hämtade jag upp bror så åkte vi ut och lagade mat jag gjorde en helt underbar thai gryta med kyckling och ris visst att den blir god när mamma gör den men jag , jag har ärvt mormors skills när det gäller matlagning har jag minsann märkt;) *flirt*

Nu behöver du inte bli ledsen mamma din mat är oxå god:) Love u puss

Sedan så busade Lucas sig ännu tröttare med morfar så mormor fick en kamp när hon skulle ta på honom för hemgång:)

Väl hemma åkte Lucas direkt in i en dusch vilket idag inte uppskattades alls sen skulle han ha macka trots att vi ätit kvällsmat knäppisen:)

Sedan somnade han efter välling och läsning av bok i sängen tvärt i soffan... ni kanske undra hur han hamna i soffan hmm ja för att han ville somna där helt enkelt... Vissa saker är ingen idé att ta kamp om under vissa omständigheter:)

Själv funderar jag på att sova nu imorn börjar skolan på ett sätt ska det bli jättekul samtidigt som jag stormtrivs att bara gå hemma:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0