CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Soliga Lördag

Javisst idag vakna vi till klarblå himmel och inte regn som vi trodde:)

Blev sugen på o hitta på nått och tänkte busfabriken, badhuset, parken eller tropicarium dock hade jag ingen lust att göra det själv så jag ringde min syster dock skulle dem till vingåker så det slutade med att vi följde med dem dit;) Dock konstaterade jag ganska snabbt att det inte var nått för mig där... men ett par rbk skor fick jag med mig hem för 149 kr

Lucas somna i bilen hem och vakna lagom när vi kom till stan då åkte vi till Janne och käkade kycklingtallrik och sedan begav vi oss hem vi kollade på rasmus på Luffen och Pippi såklart;) sedan blev det lite lördagsmys med popcorn och bilhusvagnar till mia och klara är dock ganska besviken på den serien inte särkilt kul som jag hade hört....

Nu ska jag lägga mig o läsa trollkarlens hatt lite till innan jag ska sova kanske dra ett par sidor på avhandlingen med:)


PUSS


Kommentarer
Postat av: G E L I C A <3

Söt blogg du har tjejen :)

Fin header ^^

Ha en fortsatt trevlig kväll på dig ;P

Kraaaam Angie <3

2010-08-28 @ 20:51:25
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ha en trevlig kväll! =)

2010-08-28 @ 20:53:31
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0