CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Sköna Lördag

Jahopp denna dagen sprang iväg Vi gick upp strax efter 9 imorse och åt frukost, samlade ihop tvätten och packade en väska sedan begav vi oss till garaget o hämta bilen och efter det hämta vi upp min bror eller brobro som lucas säger om sin älskade morbror;)

Sedan begav vi oss ut till Landet:) där vankades det fika när vi kom o sedan så gick vi ut o lekte lite och öste grus till gången fram till huset svettigt värre kan jag lova:) Lucas fick åka släpkärra med moster oxå det tyckte han var kul:)

Sedan blev det bad i poolen för mig o Lucas ganska kallt nu den höll bara 22 grader med ett 10 minutersbad klara vi av innan lunchen intogs:)

sedan gick mormor o Lucas och sov middag o själv la jag mig på soffan o vila:) Lantluft alltså...

sedan gick vi ut en stund till innan jag åkte o handla mumma så ble det marängsviss till fika...
Mormor o Lucas var på upptäktsfärd lägs "skogen" nedanför tomten oxå det tyckte han var spännande..

Hem kom vi vid 7 halv 8 så då lagade vi middag och sen blev det popcorn och mys i soffan det är så himla mysigt nu när han förstår det här med att sitta och mysa o rätt som det är kryper han upp då o då o vill kramas lite... Gud vad jag ÄLSKAR Lucas:) han gör verkligen mitt liv värt att leva:) Han är det absolut bästa som hänt mig och jag är så glad att det är han o jag 24 7:)

Nu sover han sen nån timme tillbaka och jag har suttit o fyllt i min nya kalender som köptes idag med scheman för mig och Lucas...

Jag har även gått igenom kursplanen för kursen som börjar på måndag tror detta kommer bli grymt kul:)

Annars då jo detta verkar vara en riktig festkväll det hörs när man sätter sig på balkongen full fart runt omkring men jag hoppas på lite tystnad inatt ska bli skönt o flytta så man kommer högre upp o i ett lite lugnare område...

Nähä nu ska jag läsa lite bloggar o sen blir det sängen:)

Imorn blir det en lugn hemma dag först för att sedan bege oss ut till landet, jag ska jobba ett par timmar oxå o sedan blir det kvällsmat med familjen i vanlig ordning på söndagarna..

Hmm Undrar vad min syster tar med imorn hahahaha


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0