CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Sådär ja

Nu verkar motivationen för motionscykeln kommit tillbaka har nyss avslutat ett pass:)
Duschat och filat fötterna blev det oxå skönt med lite egentid idag... Lucas ligger och sover gitt sen halv 8 han va inte lika trött idag som igår så ikväll har vi haft det riktigt mysigt med Pippi och Bompa:)

Konstigt det där när man tar ofrivilligt avbrott från träningen hur svårt det är att komma igång igen men nu så:) och så får jag ju promenaderna till och från dagis oxå,,, fast från dagis blir den inte så hurtig eftersom Lucas vill gå själv då:)
men iaf så har jag fortsatt äta på assiett trots att cyklingen legat nere så det är ju bra det negativa är att det blivit ett par chips o nån pizza.. men från och med måndag ska det bli lite mer seriöst får ta med frukt och sandvich o ha i skolan så blir det små mål med flera:)

10 kilo till jul va det och det är ju ca 2,5 kilo i månaden det borde ju gå liksom


näså håll tummarna nu då!!!!!!

Är det nån som har smarta tips på vad man kan ha med som lunch som är nyttigt men ändå inte behöver värmas eller vara i kylen????
Jag tycker det är svårt man vill ju inte få i sig så mkt kolhydrater och efter min graviditet klarar jag inte av de där måltidsersättningarna och inte heller yougurt....

Så Snäla kom med tios

PUSS

Kommentarer
Postat av: virre

gör hemma gjord pastasallad eller potatissallad med kyckling eller nått annat magert kött.... gör en stor laddning så räcker det i flera dagar... ha i nötter och bönor, kikärtor så står du dig längre..

2010-08-21 @ 09:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0