CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Regnet det bara öser ner

Jahopp ytterligare en regning dag... Jag älskar förvisso regn, höst och vinter med snö men lite mer sommar kan jag tänka mig iaf för Lucas skull han gillar inte att vara inne hela dagarna han blir fruktansvärt rastlös o trotsig.. men det brukar oftast räckla med att göra lite småärenden så senare om det inte slutat regna så blir det att trotsa regnet och gå till affären o posta lite paket, panta flaskor, lämna film till mamma/mormor på jobbet, och eventuellt en sväng till jobbet för att skriva ut några viktiga papper:)

Morgonen idag bestod av uppgång vid 20 i 8 o sen frukost följt av telefonbriefing halv 9.. Lucas var superduktig o förstod att mamma hade ett viktigt samtal:) min älskade plutt...

Nä nu ska vi leka med bilar... Vilket är favoriten just nu både vanliga och duplo:)

Hörs sen......

Puss

Kommentarer
Postat av: Albertfride

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-02-15 @ 14:02:43
URL: http://albertfride.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0