CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Piggare

Ja nu börjar jag komma in i det igen är lite pigagre idag tur det för det är onsdag o bra program fram till 11 ikväll:)
Ont i ryggen har jag dock idag då vi suttit på verkstad i skolan hela dagen och broderat:) kul var det iaf:)

På lunchen så mötte jag upp min bror och så käkade vi lunch hos Janne och firade lite att Christian är tjänstledig nu för att utbilda sig på högskolan:)

Annars har det faktiskt inte hänt mkt idag... Vi åt hjärtplättar till kvällsmat som jag gjorde i det fina plättjärnet jag fick i morsdagspresent av Lucas "mormor hjälpte till lite;)" från skeppshult:)

NU väntar jag på att klockan ska bli 8 så jag kan krypa ner under filten i soffan o mysa:)


Imorn har jag hemstudier och de ska ängnas till en avhandling på 235 sidor yeeh jag är så laddad;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0