CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Ont i kroppen

Hej

Idag har det varit en långsnabb dag hihi

Vi började dagen med att sova till halv 9 Lucas vaknade inte heller i gryningen o ville ha välling stort +

Sedan blev det frukost och dusch och sedan begav vi oss mot spårvagnen som vi precis missa så vi tog en promenad ner till stan för att skicka iväg ett paket. Lucas tjatade konstant om spårvagnen som jag lovat att vi skulle åka.....

Vi gick mot bussen som skulle ta oss till Petra och EVelina och missade den precis med 2 min så vi vände och gick mot spårvagnen som vi missade med 30 sekunder alltså förstår ni vilken dag Lucas var assur så vi hoppade på 3an o åkte ner till rådhuset o satte oss där och väntade på 2an sen var Lucas nöjd och vi kunde ta en promenad ut till Petra..

Väl där sprang Lucas o Evelina genast in på hennes rum o börja leka de hade riktigt kul en stund eter ett tag började barnen bli griniga o lite sura så vi fixa lite lunch ja eller Petra laga jag satt på en stol sedan åt vi o Lucas var jättetrött det blev lite mera lek men inte på samma nivå då barnen var lite trötta båda två...

Vid kvart i 3 begav vi oss mot stan denna gång tog vi en promenad o Lucas somnade skönt i vagnen
Glodde lite på stan och skulle nu behöva 1500 kr att spendera på stadium;) Någon snäll som vill skänka;) hihi

Sedan mötte jag upp en tjej och köpte 2 böcker till kommande kurs sparade in 400 kr ca på att köpa dem av henne ibland lönar det sig att vara ute i god tid och begagnade böcker får man ju alltid igen pengarna för:) me like

Sedan blev det världens oväder med spöregn åska o blixtrar så till Lucas lycka fick det bli spårvagn hem oxå:)

Nu har vi ätit middag, tittat på pippi som är det enda som går just nu snacka om att jag är glad att jag har båda långfilmerna och hela serien så det inte blir så tjatit för just nu är det bara pippi som gäller:) vi har degat, vikt tvätt, ritat, gömt kartongerna mm

Nu ska vi sätta oss o mysa framför tvn o jag har lovat Lucas en glass tror att jag ska slå till på en pinne själv oxå faktisk:)

Känner mig lite stel i kroppen idag o vet inte alls vad jag gjort med ont gör det... Hoppas det gått över till imorn tänkte ju dra till gymmet en sväng:)

Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0