CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

NÄ det känns inte riktigt bra:(

Nä inte bra alls faktiskt.....

Huvudvärk och trött det är vad jag vakna till fick huvudvärk redan igårkväll men tänkte att jag skulle sova bort den... det gick inte till o börja med var det världens liv utanför fram till halv 3 pga den där jävla agustifesten jävla snorungar som inte har någon som helst respekt för andra....

Lucas däremot sov hela natten som en klubbad säl han var riktigt trött efter första dagen på dagis efter sommarlovet...

Vaknade då imorse o var aptrött o hade fortfarande huvudvärk:( men men bara att gå upp ta en tablett o fixa frukost sen gick gi till dagis och lämnade Lucas och jag hämta bilen för att åka o jobba lite, gjorde det jag skulle o åkte sen hem till min kusin o lämna pengar för garaget som Lucas köpte förra helgen av honom sedan åkte jag hem o åt en macka till o vila en halvtimme innan det var dags för lite mer jobb. Nu har jag precis varit o handlat lite mjölk o grönsaker och en ny kassabok:)

Ska vila en halvtimme till o se om huvudvärken släpper innan jag ska hämta Lucas ..

Ikväll ska vi har fredags mys med lite god mat o några chips då blir Lucas glad kan gissa att det ska vara Pippi på tvn oxå haha

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0