CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Mysmorgon

Japp morgonen började med frukost till Pippi på de sju haven:)

Sedan blev det att vika in tvätten och rensa ut alla Lucas shorts la dem i en egen back för han kommer nog kunna ha många av dem nästa sommar skulle jag tro så dumt o packa ner dem då:)

För en stund sen så föll Lucas värld samman när mamma satte på bompa o det inte var rorri på tv han blev helt förstörd för han ville se rorri bilen:( Vilken tur för min öngel att mamma har en hylla i garderoben med lite olika saker som är bra att ha när jul, namnsdag o födelsedag och även sjukdom kommer. (Lucas brukar få nått när han är riktigt sjuk och hängig).. O där på hyllan låg ju en Rorri film som jag hade tänkt att han skulle få i namnsdagspresent i oktober... Men det fick bli idag:)

Så nu sitter han helt klistrad framför Rorri:)

Snart blir det lunch o sen blir det en middagslur jag är ganska trött fast jag sovit riktigt bra inatt:) sen beger vi oss till Landet där LUcas ska vara när jag jobbar o sen blir det söndags middag tror det blir thailänsk kycklinggryta med ris:) mumma...

Nä nu måste jag bege mig in i vardagsrummet för Lucas vill att jag ska titta med honom på Rorrri:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0