CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

mmm

mmm

Har faktiskt inte mkt mer o säga idag...
Är trött
PÅ dåligt humör
ont i magen..


men GUD vad jag LÄNGTAR


Men varför kan man inte bara bli lämnad ifred???????????????????????


Nä ska ta lilleman och gå in i sängen han ville somna på soffan idag med och det får han så gärna bara han är nöjd bättre än att slippa allt tjafs... nästa period kommer han sääkert bara sova i hans säng:)
Nä faktiskt så tycker jag att han får bestämma var han vill sova tror inte på det där med att det blir svårt att vänja av dem... Lucas sov med mig i min säng i 2 år innan han börja sova i sin o detta enbart för att han fick en ny alldeles egen räcerbilsäng .... spjälsängen passade inte honom han hatade den... så därför vet jag att det inte blir några problem... Huvudsaken för mig är att han känner sig trygg där han sover o vill han vara nära mig så får han det inte så att han stör direkt han sover så himla fridfullt....


Lucas älskade säng





Nähä sova nu då imorn kväll blir det storkalas mysigt ska det bli med gott o äta:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0