CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Lång dag

Idag har det varit en lång men rolig dag:)

Skolan började klockan 10 med en introduktion för våra svenskaverkstäder vi ska ha det verkar jättekul och vi ska i stort sätt bara arbeta med barnböcker:) mysigt:)

Sedan gick jag hem o slängde i mig lite lunch och lade in alla räkningar:) nödvändigt ont...

Sedan hade vi bildverkstad där vi målade katter på 3 sekunder, vi målade katter under vrede och så målade vi katter med kolkritor:) kul som tusan var det:) sedan fick vi måla ett träd oxå:)

Iaf så slapp Lucas vara på daisg till 5 idag med då hans farmor o farfar ringde och frågade ifall de fick hämta honom efter vilan:) så han fick åka dit o mysa med dem o sen så kom hans farfar och lämnade honom halv 6.

Nu sover Lucas och jag ska göra det samma om en timme är grymt trött idag med...

Imorn har vi textilslöjd 10-15 sen är det självstudier torsdag och fredag vilket inebär en massa läsning och mera läsning:)


PUSS

Kommentarer
Postat av: KroonLundin ♥

Tackar :) Jag har mestadels kört med NOKA, men även Alpnering.NOKA är väldigt gott ! Precis som milkshake inte sådär mjöligt som det brukar vara .

2010-08-24 @ 21:06:59
URL: http://kroonlundin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0