CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Kärleken från ett barn

Det är äkta kärlek:)

Lucas blev väldigt glad av att se mamma igen efter 2 dygn med farmor o farfar gisses vilka kramar jag fick:)


Lucas hade haft det jättebra, full fart hela helgen han skulle bara vara ute o leka:) sover bra gör han visst i husvagn oxå så nu funderar hans mormor på att köpa en husvagn de kan ha o sova i när han sover där för då blir det tidiga mornar;)

Något annat Lucas verkat saknat i helgen var alla sina bilar för hela backen åkte fram direkt när han tagit av sig skorna haha

NU sitter jag här o glor på Law & Order SVU och är proppmätt efter att mamma o pappa och bror kom hit med kycklingrulle till mig och hamburgare med pommes till Lucas och efter maten blev det lek i Lucas rum innan dem åkte hem:)

Lucas somna som en stock men vaknade o var lite ledsen så nu ligger han här i soffan o sover ist:)

Gud vad man tycker att det händer grejer när de har varit borta en dag eller två gud vad han snackar....:)


nähä nu ska jag kolla färdigt innan jag med ska gå o knyta mig:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0