CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Kalas

Jaha då var vi nyss hemkomna från min mosters födelsedags kalas och deras dagen efter brölloppsdags kalas:) Det blev sen jag vet o Lucas somna för 20 min sen men så får det vara ibland:) händer ju inte så ofta... Vi åkte iaf till kalaset vid halv 6 för Lucas orka inte hålla ut o vänta längre... väl där fick vi en jättegod pasta sallad följt av jordgubbstårta och senare snacks till Lucas stora lycka var ju länge sen vi åt snacks här hemma... Han proppa i sig och somna nyss mätt o glad efter lite välling... Med sig hem hade Lucas ett stort garage för bilar som han köpte billigt av min kusin efter att vägrat åka hem utan det;) Ja Lucas är bortskämd och jag misstänker att han alltid kommer att vara det så är det ibland jag är själv fruktansvärt bortskämd sedan barnsben och jag tycker inte att jag är sämre än det för samtidigt så fick jag oxå göra vissa val tex när jag ville ha ett barbie hus då fick jag sälja bilbanan visserligen till pappa men ändå... Min pappa säger alltid att Lucas inte behöver ha allt han är bara 2 år men jag tyckte nog att han skulle ha det här garaget då han verkligen älskade det trots att han har ett annat hemma o då får han det för det ända Lucas leker med är sina bilar och sitt duplolego o då kan det ju vara kul med lite nytt ibland eller (begagnat som det var)... Lucas ska då aldrig sakna nått iaf vare sig materiella ting eller kärlek men sjäklvklart så får han inte allt han pekar på och allt jag köper till honom är inte heller nytt då jag absolut inte har något problem med begagnade leksaker och kläder sålänge de är frächa det är ju bara o tvätta eller skura av det.....

Nä nog om det folk får tycka vad de vill jag gör ändå på mitt sätt i slutändan.......

Nu ska jag krypa ner brevid älsklingen imorn åker vi till landet o sover över så Lucas inte får så stor offa abstinens som idag;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0