CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Jobb jobb jobb

Japp idag har jag jobbat lite:) bara roliga uppdrag:)
Dagen började med att vi försov oss helt sjukt Lucas sover aldrig så länge men idag minsann så vakna han inte... och jag snoza visst mobilen i sömnen oxå man man ingen skada skedd:) vi käka frukost i lugn o ro och jag hade mitt vanliga frukostsamtal med Jenny. Sen bar det av för att möta en tjej som skulle köpa en bok av mig och sen skjutsa jag Lucas till sin moster där han skulle spendera dagen:) Han var så glad han älskar verkligen sin moster och VI är SÅ glada att hon äntligen flyttat hem igen:)

Själv åkte jag o jobba först ett uppdrag i finspång och sedan två i stan.

När jag hämtat Lucas som var himla trött efter en dag hos moster med en himla massa bus så åke vi o handla litre mjölk o så och sen bar det av hem så Lucas fick sova middag. Sedan kom vi på den briljanta idén att bjuda hit mamma/mormor & Pappa/morfar på kvällsmat o det tacka de jag till... ( haha ni skulle sett mammas fina min när hon först stoppa in ett kycklingspett med hot chili sås) Lite halvroligt sådär:)

Lucas var överlycklig han älskar när mormor o morfar kommer o hälsar på och han får visa och leka med alla sina fina leksaker han har... Han SKA ha mormor o morfars uppmärksamhet precis hela tiden...det är nått som märks iaf:)

Sen Ringde petra och ville ha hjälp för hon hade bestämt sig att börja blogga så jag hjälpte henn & Lucas hoppa in i duschen sålänge det är något nytt han kommit på att det är kul o duscha... men man får inte hjälpa till han kan minsann själv... Jag tror det roliga är att håla i dusch handtaget o kunna spruta vatten både här o där med det mesta ja nästan allt hamnar i badkaret iaf:)

Nu sover lillen sen 2 timmar och själv ska jag oxå krypa ner har precis tagiit en dusch efter motionspasset som gick fruktansvärt fort idag:) ska försöka komm ihåg o ställa mig på the V imorn o se om det hänt nått:)

Imorn skulle det visst bli sol o fint väder så det blir nog en liten utflyckt till parken med Lucas gudmor Jenny...

natt natt

puss

Kommentarer
Postat av: Svenkristina

Great work,webmaster,nice design!

2011-06-14 @ 12:54:39
URL: http://svenkristina.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0