CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Hicka

Eller hypronevrokustiska diafragma kontra vibratioen
Hur som helst är det det värsta som finns och dem har förföljt mig hela eftermiddagen buhu

Annars har dagen varit bra förutom denna j--la förkylning som kryper sig på:( buhu igen

Morgonen började tidigt vi vaknade utan klockan 10 min i 7:) sen bar det av till dagis vid 20 över Lucas var lite uppspelt eftersom han skulle äta frukost där idag:) Händer ju inte så ofta längre:)
För mig bar det av till skolan för 4 timmars träslöjd vi hade en jättekul verkstad idag o pricken över i:t var ju att det var min låg och mellanstadie slöjdlärare som klampade in i salen haha hur liten är inte världen då????

Sedan bar det av hemmåt för Lunch och packning av 2 kartonger innan jag satte mig för att läsa klart avhandlingen så nu är det gjort den andra boken har jag inte kunnat läsa då jag inte fåtyt den trots att hon jag köpte den av skickade den för en vecka sen påstår hon kommer den inte imorn ska jag kräva pengarna tillbaka.

Sedan bar det av till skolan för att lämna tillbaka en annan bok på bibloteket och sedan lite nödvändig inhandling innan jag hämtade min skatt:)

Ikväll har vi myst till Pippi och lekt med bilar och verktyg som Lucas fick idag de hade ett bälte med en himla massa verktyg för 10 kr på smidestian då kan man ju  inte låta bli:)

Nu är jag aptrött pga av denna förkylning så det blir o läsa ett par sidor i mumintrollen o sen krypa ner i sängen o kurera mig:9

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0