CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Hemmastudier

Idag har varit en dag när mycket har blivit gjort.:)

Dagen började med att lämna Lucas på dagis sedan bar det av till jobbet för att hämta pappas bil, åka o handla till jobbet och hem så nu finns det mat igen:) har ju gjort om min budget och bestämt mig för att bara handla det jag verkligen behöver så nu finns det pengar kvar på matkontot för de små utgifterna som mjölk och sånt:) helt perfa känns det annars brukar det kontot vara knapert efter storhandlingen. Veckopeng till mig själv har jag oxå börjat med och hoppas det kommer gå super:)

Sedan bar det av tillbaka till obbet och lämna inköpen och bilen sedan tog jag en promenad hem åt lunch och sen satt jag i 4 timmar med en avhandling har kommit halvvägs:) ska ta min mammas tips och läsa resultatet och sammanfattningen och se om jag verkligen behöver läsa hela:)

2 kartonger har jag hunnit packa oxå en snabb innan jag hämta Lucas och en till när Lucas kolla på Pippi han kan verkligen se de där filmerna om o om igen:)

Nu sover Lucas sen ett par timmar tillbaka och jag ska väl läsa lite till får se om det blir avhandlingen eller om jag börjar på någon av barnböckerna mumintrollen och trollkarlenshatt är mer lockande och den måste ju läsas:)

Fick en trevlig överaskning när jag kolla på portalen på skolan och våran morgonföreläsning är inställd på måndag så jag och Lucas slipper släpa oss upp kl 7 och kan ist ta det lungt till 9 ist:) så skönt hatar tidiga stressiga mornar:(

ANnars då jo Lucas tjatade om i söndags att han inte ville hem med mig han ville minsann sova hos morbror:) sötungen han älskar verkligen sin morbror... dock tror jag inte morbror är så sugen på en tidig morgon med Lucas då morbror gärna sover till 1 om dagarna när han kan;) men däremot så ska Lucas få lite egentid med morbror på söndag i ett par timmar så hoppas jag att han blir nöjd... :)

Imorn är det oxå hemma studier så då ska avhandlingen blir utläst och sen ska jag träffa Jenny på stan och köka lunch och så ska jag hinna köpa 3 årspresent till Lucas gudfars dotter också på lunchen:) så vi kan gå på kalas i september:)

på återseende:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0