CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Gym vs Storstädning

Japp och storstädningen vann idag hade ingen lust att bege mig iväg då jag lika gärna kan göra det imorn när jag lämnat Lucas på dagis:)

Så det blev dammning, damsugning, packning av en kartong, möblerade om bokhyllan i Lucas rum till liggande vilket btw blev helt perfekt dock behöver han en hylla till men jag tänkte han skulle få ta min när vi flyttat då jag är trött på att mitt sovrum aldrig ändrar upplägg vart jag än flyttar, sen blev det skurning av badrum och hårborttagning i duschen fy fan vad äckligt, så jag fick kväljningar, torka golven, traderade lite ja så när Lucas kom hem från farmor o farfar så luktade det verkligen nystädat:) skönt att ha det gjort:)

Sedan lagade vi kvällsmat och så upptäckte jag att äggen hade gått ut så det blev bakning av en silviakaka mumma:)

Nu sitter jag här o skulle igentligen upp på cykeln men somna när jag sövde Lucas och känner mig helt paj nu:(

Hur det går då????
Jo då jag fortsätter äta på assiett men tyvärr har det inte blivit så mkt motion. Men min tanke är att gå till gymet imorn och sen ta tag i cyklingen igen sen när skolan börjar så ska det väl bli lite allvar mitt mål är att gått ner minst 10 kilo till jul.. så jag kämpar på sakta men säkert.. och unnar mig lite gått då o då;) det får man göra,,,

nähä nu ska jag se klart på starter whife sen blir det nog sängen:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0