CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Fan vad folk

Hej

Dagen idag har gått i lugnt tempo:)
Vi startade dagen med mys i sängen o sedan frukost... sedan gick vi till affärer o handlade hem lite mjölk och grönsaker...

Sedan blev det en middagslur för mig o lucas o sedan vaknade vi lagom tills Anna och världens sötaste lilla Eva kom nedrans vilken söt flicka... Ville faktiskt behålla henne här men hon ville med mamma hem:) Trots att jag hade gjort gott krubb:)
Efter ett par timmar gick anna o eva hem och jag och lucas tog macka till kvällsmat efter en sen lunch o sen fick Lucas dusch vilket är hans nya favorit...

Nä jag plockat upp Lucas så hörde jag en jäkla massa sirener utanför o nyfiken som man är tittar man ut och där kommer ca 500 hammarby fans eller suportarar eller vad det heter vad är skillnaden igentligen?????
Vilket jäkla liv Nästa match är det jag som flyr stan var en ganska otäck känsla faktiskt tur att man inte var påväg hem... Lucas var dock mer faccinerad inte av folket men av alla poliser på gatan:) Jag tycker iaf lite synd av de som hade parkerat sin bilar här på gatan...

Nu har matchen slutat och det är fullt med folk igen... Polisen lär säkert få en del o göra ikväll helst eftersom hammarby förlora finns ju alltid några puckon som inte kan hålla igen.....

Nu väntar jag på att ta en kvällscigg med Sagoina o sen blir det nog en dusch...

Imorn blir det tropicariumet men moster Lelle:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0