CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

En mycket lyckad kväll:)

Igår hade jag en av de bästa kvällarna jag haft på länge halv sex dundrade 6 partysugna släktingar in i lägenheten o sen var det fullt ös fram till kl 12 på natten bl.a lekte vi jag har aldrig och det är väl ingen lek att rekomendera med sina syskon haha mycket får man reda på;) vid tolv drog vi iaf ut och gick ner till cromwell och tog några drinkar och satt o prata där vartefter droppade en efter en av o vid 1 tog vi en taxi ner till stan kans säga att högklackat är inte min grej tusan så ont jag hade i fötterna:) syster o bror drog till mcd o jag o svåger gick till Harrys där träffade man ett par trevliga prickar så då vart det en drink o 2 cider till :)

Vid 10 i tre blev det hemfärd för mig träffade en gammal vän som var snäll o följde mig hem så jag slapp gå själv...

Efter lite städning o en dusch slängde jag mig sedan i säng o vaknade 08.17 i morse och mådde faktiskt bra bortsett från lite halsbränna men sånt får man räkna med ett par glas mjölk senare o en knäckemacka kunde jag vila en tille till:)

Sedan kom Petra hit en sväng på sin lång´rast så då blev det lite chips från igår o lite snack...

Nu sitter jag o väntar på min lilla guldklimp som haft en underbar helg i husvagnen med farmor o farfar och senaer kommer hela familjen hit och äter pizza:)

Imorn kommer anna o lilla charmtrollet Eva hit och myser lite;)

SÅ nu ska jag bara torka av bordet innan lilleman kommer:)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0