CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Denna dagen

Idag så körde vi en lugn start på dagen för att vid 11.00 ge oss iväg och möta upp Lucas Gudmor Jenny sen tog vi en promenad till parken, där lekte Lucas i sandlådan, han cyklade och han badade...O gisses vilka människor det finns alltså det första vi hör när vi sitter o tittar på Lucas som cyklar är hur en annan mamma gabar att hennes son ska gå ifrån de dumma ungarna för de barnen är inte snälla de är dumma och då kan sonen drukna... Alltså ibland får man väl ändå behärska sig är de ok att skrika så högt om någon annans barn när föräldrarna sitter där???? Jag vet inte om jag tycker det vad tycker ni??? jag anser iaf att man får tygla sig lite man kanske inte behöver säga sånt som man tänker högt inte på det sättet iaf. Lite senare när vi fortfarande sitter på bänken o njuter då kommer det fram en tant med hennes barnbarn och säger att det är deras bänk och att dem satt där...Vi talade då om att det satt ingen här så vi satte oss... men vi har våra grejer där så det är våran bänk... Vi var bara o köpte glass (observera då att vi suttit på bänken i nån kvart) Vi masa bort oss lite på bänken och föreslog att vi kunde sitta allihopa... Tanten vart skitsur men slog sig ner varpå vi senare hör hur hon säger till sitt barn eller barnbarn snarae kom gubben o sätt dig här det är inte farligt det är våran bänk... Alltså ursäkta men jag tycker bara att hon betedde sig så jävla barnsligt... ok om det hade varit en femåring som kommit fram men en kvinna på 55 år???? OMG... Och dessutom säga så till barnet är det inte bättre att lära sina barn att dela med sig o samsas????? Ja vad ska man säga ALLT kan hända i parken...

 Vi avslutade med en hamburgare på sibylla och Lucas fick lite pomme oxå:) sedan tog vi en promenad hemoch la oss o sov lite middag...

Sedan kom det ett par och tittade på våran lägenhet och efter det gjordes det middag..

Jag mår inte 100 nu känner jag är nog den där hamburgaren alltså... eller så håller jag på att bli sjuk vi får se... Provade att lägga Lucas nu vid 21.00 men det gick inget vidare så han får vara uppe en stund till det var ju en sen middagslur men sånt får man ta för det går inte att hoppa över luren... så vi provar om en stund igen... Blir ingen motion ikväll iaf pga dessa omständigheter men det gör inget tänkte ändå gå till gymmet imorn när Lucas åkt iväg för att campa..
Så barnfri hela helgen blir jag medans Lucas provar på livet i husvagn han kommer få det så mysigt och likaså hans farföräldrar dem har så kul ihop.

Nu ska jag krypa ner hos Lucas i soffan där han ligger och myser:) Älskar verkligen mitt underbart söta och charmiga barn över allt annat:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0