CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Dans & Rytmik

Japp det började Lucas dagen med efter frukosten klädde vi på oss och tog en promenad ner till studifrämjandet där Lucas skulle på sin första dans och rytmik lektion:) Till en början så var han väldigt blyg men det släppte ganska snabbt och mot slutet var han den aktivaste ungen där:) Han gillade det iaf och sa att han ville fortsätta så nästa söndag bär det av ner dit igen:)

Sedan blev det hem o laga lunch o sova middag innan vi åkte och hämtade upp Lucas morbror som skulle leka med honom medans jag jobbade de hade kollat på Pippi och ätit fruxo då morbror fick en asstor fruxo tablettsask från my candyland:) nu har han iaf fruxo som räcker fram till nyår:) Den presenten fick han för att han varit så otroligt snäll mot mig i sommar:) ställer alltid upp min bror världens bästa bror:)

Sedan bar det av ut till Landet och idag vankades det kalopps lika gott som vanligt:)

Ikväll fick Lucas börja sova i pyjamas igen det börjar bli kallt om nätterna så det är lika bra att han börjar vänja sig vid mer än blöja eftersom han sparkas av sig täcket...


Imorn blev det sovmorgon då gud så skönt undrar hur det ska gå på tisdag när Lucas börjar halv 8 och jag 8 bävar redan:( Tidiga mornar är absolut inget för mig:(


Nu ska jag läsa ett par sidor i trollkarlens hatt innan jag kryper ner under täcket:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0